Mozogjon!

Pörgesse fel magát a saját tempójában. Egy kis testmozgás is elég lehet ahhoz, hogy megváltozzon az egészségi állapota és a közérzete, szóval miért ne próbálna ki néhány egyszerű gyakorlatot, melyekkel visszanyerheti az életerejét. Az alábbiak közül válassza ki az ön számára megfelelő nehézségű gyakorlatot és fedezze fel, hogy az apró változások és az új kihívások hogyan pörgetik majd fel!

Kezdő gyakorlatok

Hozza magát formába trambulinnal!

Ha a konditerem gondolata nem hozza lázba és a hagyományos edzést unalmasnak találja, talán itt az ideje, hogy beszerezzen egy trambulint és feldobja egy kicsit a hétköznapi rutint. Számos változat létezik az egész kertet elfoglaló óriásoktól az apró verziókig, melyeken a nappalijában is edzhet.

Ha hetente háromszor ugrál a trambulinján a nappaliban vagy a hátsó kertben, a szórakozás mellett növelheti a pulzusát és javíthatja a fizikai állóképességét. Egyúttal javul majd a ritmus- és egyensúlyérzéke valamint a koordinációs készsége a hetek előrehaladtával. Ráadásul ez egy kezdő gyakorlat, így ideális mindazoknak, akik tartanak az edzés közben szerezhető sérülésektől. További gyakorlatok, melyekhez sosem lehet túl öreg: görkorcsolya, ugrókötél és hullahopp. Ha bármilyen térd vagy izületi betegségtől szenved, konzultáljon a háziorvosával, mielőtt edzeni kezd.

Középhaladó gyakorlatok

Hozza magát formába Body Pump-pal!

A rendszeres, szív- és érrendszerre ható edzés az egyik legjobb mód, hogy zsírt égessen és formába lendüljön. Ám ha egyszerre akar egészséges és formás lenni, be kell iktatnia valamilyen erőfejlesztő gyakorlatot az edzésbe. Remek lehetőség erre egy body pump edzés, ahol a súlyemelést kombinálják az aerobikkal. Egy átlagos órán várhatóan 600 kalóriát éget el – jóval többet, mint sétával, úszással vagy biciklizéssel. Sőt, minden porcikáját átmozgatja és javítja az általános állóképességet.

Az elmúlt öt évben nagyot nőtt a body pump népszerűsége. Ha tetszik az aerobik gondolata, de inkább valamilyen kíméletesebb sportot keresne, érdemes megfontolnia egy vizi edzést. A vízi aerobik nagyszerű lehetőség olyanoknak, akik tartanak a sérülésektől, mert a víz védelmet ad.

Haladó gyakorlatok

Jelentkezzen jótékonysági futóversenyre!

Rávenni magát egy edzésrendszer elkezdésére nehéz lehet, főleg ha nincs semmi különösebb célja, mint például egy nyaralás vagy egy esküvő. Megoldást jelenthet benevezni egy jótékonysági futóversenyre, ami egy kis nyomást fog gyakorolni Önre. Így erőfeszítéseivel nem csak az erőnlétét fogja fejleszteni, hanem egy nemes célért is fog pénzt gyűjteni.